Hotel Mirachoro

Post Reply
Gerard

Hotel Mirachoro

Post by Gerard »

Heren,

Graag zou ik jullie indruk willen weten van hotel Mirachoro. Er is in dit forum in het verleden weleens hierover gesproken, met name het bericht dat het vrij nieuw is en sfeer moet krijgen.
Maar ben ook benieuwd naar ligging, hoeveel minuten lopen tot strand/centrum etc.

Alvast bedankt!
SAM SPARKLE
CVO Legend
CVO Legend
Posts: 3087
Joined: Thu Jul 29, 2004 10:18 am

Post by SAM SPARKLE »

5 Minuten op Centrum ook strand.
elite
CVO Regular
CVO Regular
Posts: 50
Joined: Sat Apr 09, 2005 10:52 am
Location: lagoa

Post by elite »

Beste Gerard,

het beste is om naar www.alfarooms.com/mirachoro te gaan.
denk dat je de meeste info daar wel uit kan halen.

groeten Dick
Gerard

Post by Gerard »

Dank jullie voor hulp.
Vijf minuten van strand/centrum is niet slecht. Jammer dat het hotel geen eigen site heeft...
Gerard

Post by Gerard »

Even een update.

Vorige week waren we acht dagen te gast in dit hotel. Ons oordeel is positief. Waar anderen op dit forum spreken over een ziekenhuissfeer, heb ik het eerder over schoon. :) In dit hotel bv geen vloerbedekking in de gangen en kamers, maar tegels (zoals in veel Portugese huizen). De wanden in de gangen zijn kaal, en als je er loopt klinkt het dus hol. Dat zou je een z-sfeer kunnen noemen. Wij hebben daar iig geen last van gehad.

Kamers waren volledig en netjes. Redelijk groot balkon, het bad was klein.

De ligging is ideaal. Een schuine weg van enkele honderden meters naar beneden ligt het strand. Langs de weg veel winkeltjes en restaurantjes, veel gezelligheid dus. Maar geen massatoerisme. Het strand van Carvoeiro was ideaal, water een beetje te koud :) De overige strandjes waren kleiner dan foto's op deze site mij deden vermoeden.

Carvoeiro is een plek waar we zeker nog es terug gaan komen.
nelly

Post by nelly »

baden zijn overal klein, de portugezen zijn nu eenmaal kleine mensen.
duivel

Post by duivel »

ligt eraan met hoeveel je erin wil !!!!
Gerard

Post by Gerard »

duivel wrote:ligt eraan met hoeveel je erin wil !!!!
Graag met boven- én onderlichaam....:)
Post Reply