Wie kan er helpen?

Post Reply
Peter Belinfante

Wie kan er helpen?

Post by Peter Belinfante »

Beste mensen,

Ik heb hulp nodig!
Zijn er eigenaren van een T1 appartement in het centrum van CVO welke bereid zijn om deze voor een langere periode te verhuren ( mei-oktober 2005).

Mijn dochter studeert MBO-tourisme en moet volgend jaar stage lopen.

Zij wil absoluut naar CVO (wij zijn er de laatste jaren zeer veel geweest en zij kent inmiddels nogal wat mensen en het bevalt haar erg goed in CVO).

In oktober ben ik met haar "op stage jacht" geweest en misschien kan zij terecht bij één van de drie plaatsen waar wij geweest zijn voor info.

Zij zou zeer teleurgesteld zijn als haar stage niet door zou gaan, omdat zij geen plek zou hebben voor haarzelf om te verblijven.

Zijn er Nederlandse eigenaren die een T1 appartement hebben in het centrum van CVO en bereid zijn deze voor een langere periode (mei-oktober) tegen een redelijke prijs te verhuren, zodat mijn dochter haar stage kan volbrengen?

Zo ja,
Wilt u dan zo goed zijn om mij een e-mail of PM te sturen met details van de plek, prijs, etc.

Ik ben benieuwd naar eventuele reacties.

Hartelijke groeten,
Peter
Roger Alvorada
CVO Regular
CVO Regular
Posts: 28
Joined: Fri Aug 20, 2004 2:05 pm
Location: Amsterdam, the Netherlands

Post by Roger Alvorada »

Hallo Peter,

Het kan aan mij liggen maar mij ontgaat de betekenis van het woord T-1 appartement. Kun je dit toelichten..?

Hoeveel wil je/je dochter uitgeven voor de maandelijkse huur..?

gr

Roger Alvorada
Peter Belinfante

Post by Peter Belinfante »

Roger Alvorada wrote:Het kan aan mij liggen maar mij ontgaat de betekenis van het woord T-1 appartement. Kun je dit toelichten..?
In Portugal wordt het aantal slaapkamers aangeduid op deze manier.
T0 is een studio; T1 één slaapkamer; T2 twee slk's; etc.
Roger Alvorada
CVO Regular
CVO Regular
Posts: 28
Joined: Fri Aug 20, 2004 2:05 pm
Location: Amsterdam, the Netherlands

Post by Roger Alvorada »

Dank voor de uitleg
Ben je nog steeds op zoek naar woonruimte voor je dochter?
Peter Belinfante

Post by Peter Belinfante »

Mijn dochter heeft besloten om deze stageperiode niet in Portugal te volgen, maar dit te doen met haar eindstage in 2006. Ze wil ook eerst een cursus Portugees gaan volgen. (Tegen die tijd zal ik de vraag wel weer herhalen).

Een ieder die "meegedacht" heeft hartelijk bedankt!
Post Reply