Foto's/pictures

Post Reply
Peter Belinfante

Foto's/pictures

Post by Peter Belinfante »

Als je naar onderstaande link gaat, dan kan je foto's zien welke ik gemaakt heb tijdens mijn laatste bezoek aan CVO (11 t/m 21.06).
Het zijn foto's uit de Carvoeiro Bar waar te zien is hoe een aantal mensen tijdens de wedstrijden van het Nederlands elftal er uit zagen. :lol:

If you click at the link below, you can see how some people were dressed during the matches when the Dutch team played during Euro 2004 (pictures from the Carvoeiro Bar) :lol:

http://www.gallery.carvoeiro.com/spgm/i ... Belinfante
bruine beer

fotos

Post by bruine beer »

HI peter, Is het niet zo dat de mensen op de fotos hun toestemming moeten geven en gelijk de prijs doorgeven wat ze per foto willen hebben die gepubliceerd wordt ? geintje hoor. van harte jongen en veel plezier.

genoeg van de garagedeur hé !!!!!!!!
Peter Belinfante

Re: fotos

Post by Peter Belinfante »

bruine beer wrote:HI peter, Is het niet zo dat de mensen op de fotos hun toestemming moeten geven
Toestemming??!! :roll: Ik maak alleen maar reclame voor jou!
en gelijk de prijs doorgeven wat ze per foto willen hebben die gepubliceerd wordt ?
Wacht maar tot ik mijn lottoformuliertjes naar je op stuur, kan je er weer een paar ijsjes voor kopen in Palacio do Cône! :lol:
genoeg van de garagedeur hé !!!!!!!!
Hoe zit het met het impregneren van je terrasmuur? :?:
Robin74
CVO Regular
CVO Regular
Posts: 26
Joined: Mon Oct 04, 2004 8:30 am

Re: fotos

Post by Robin74 »

Peter Belinfante wrote:
bruine beer wrote:HI peter, Is het niet zo dat de mensen op de fotos hun toestemming moeten geven
Toestemming??!! :roll: Ik maak alleen maar reclame voor jou!
en gelijk de prijs doorgeven wat ze per foto willen hebben die gepubliceerd wordt ?
Wacht maar tot ik mijn lottoformuliertjes naar je op stuur, kan je er weer een paar ijsjes voor kopen in Palacio do Cône! :lol:
genoeg van de garagedeur hé !!!!!!!!
Hoe zit het met het impregneren van je terrasmuur? :?:
Goedemorgen Peter,

Hoe kan je foto's plaatsen op de CVO site? :?: Ik ben net terug van Carvoeiro (afgelopen week) en heb een aantal foto's van CVO centre en Caneiros beach. Ik heb Gambrinus aangeschreven.

Groet,

Robin
Peter Belinfante

Post by Peter Belinfante »

Hallo Robin,

Het makkelijkste gaat het door foto's naar Steen Jakobsen webmaster@carvoeiro.com te mailen en hem te vragen ze op de site te zetten.

groeten,
Peter
Guest

Post by Guest »

Peter Belinfante wrote:Hallo Robin,

Het makkelijkste gaat het door foto's naar Steen Jakobsen webmaster@carvoeiro.com te mailen en hem te vragen ze op de site te zetten.

groeten,
Peter
Dankje Peter!
Post Reply